piątek, 23 listopada 2012

Katarzyna

Moim zdaniem najzdolniejsza kobieta pod słońcem! Kasia to przesympatyczna, specyficzna dziewczyna, o ciekawym podejściu do życia, z wieloma pasjami. Jedną z Nich jest fotografia, oraz robienie tatuaży. Tymi głównie zajmę się w poście.
Jej tatuaże idealnie odzwierciedlają pragnienia posiadacza ( posiadam dwa zrobione jej ręką).
Jeśli chodzi o fotografię, potrafi zrobić tak, że zdjęcia mają w sobie to coś, co sprawia, że na długo nie można oderwać od nich oczu.
Zdjęcia możecie podziwiać na fan page`u Kasi , gdzie znajdziecie dużo ciekawych zdjęć, głównie portretów, oraz zdjęć modelek.
Poniżej Tradycyjnie wywiad z Artystką i kilka fotek:)


Jak zaczęła się twoja przygoda z fotografowaniem?
Byłam wtedy chyba jeszcze w gimnazjum i pamiętam że zachwyciłam się fotografią portretową na tyle, że postanowiłam sama spróbować. Jestem kompletnym samoukiem więc i w tej dziedzinie wszystko starałam się opanować sama. Chciałam dotrzeć choć do minimum z tego co zachwycało mnie u innych fotografów i myślę że właśnie ta chęć choć częściowego dorównania profesjonalistom popchnęła mnie ku mojej, jak to określiłaś, przygodzie.
Co Cię inspiruje?
Przede wszystkim inni ludzie, kocham poznawać nowe osoby, ich historie i charaktery. Każdego coś różni i to jest najbardziej pociągające w ludziach. Czasem inspiracją jest też internet, choć muszę się przyznać że moje osobiste doświadczenia również napędzają moje chęci, które co prawda nie zawsze są realizowane przez ograniczenia czasowe lub inne zdarzenia losowe. Jednak nawet kiedy nie dochodzi do realizacji pomysłu, ta kreatywność w jakiś sposób rozwija się dzięki samemu pomysłowi który wpadnie do głowy 
Kiedy i gdzie wykonałaś pierwsze swoje zdjęcie?
Szczerze mówiąc, to ciężko mi sobie przypomnieć, bo gdy tylko fotografia zakręciła mi w głowie fotografowałam prawie wszystko co było według mnie ciekawe / piękne / lub po prostu warte uwiecznienia lub eksperymentowania. Jedno z pierwszych zdjęć jakie pamiętam (całkiem banalne, jednak cieszące oko) to zdjęcie zachodu słońca za moim domem, który wyglądał na zdjęciu tak samo pięknie jak na żywo. Z jednym przeważającym plusem: na zdjęciu mogę się nim cieszyć do dzisiaj, nie zawsze mam okazję podziwiać taki widok za oknem!
Jak widzisz świat przez obiektyw?
W obiektywie wszystko wydaje mi się ciekawsze, zdaję sobie sprawę z jak wielu perspektyw można fotografować każdy obiekt, dom, osobę etc. i to sprawia najwięcej radości z robienia zdjęć, choć nie zawsze jest łatwo uchwycić coś tak, jakby się chciało to pokazać. Czasem jednak można odkryć jeszcze ciekawszy sposób przedstawienia obiektu / osoby niż się miało uprzednio na myśli. Im więcej się dowiadywałam tym więcej było zabawy.
Jakie obiekty lubisz fotografować?
Jak już wspomniałam wcześniej: zaczarowały mnie zdjęcia portretowe już na samym początku. Do tej pory to się nie zmieniło – najbardziej kocham robić zdjęcia innym ludziom, szczególnie tym, którzy mają w sobie charakter.
Co musi mieć w sobie modelka którą fotografujesz?
Wystarczy chęć współpracy a reszta już wychodzi sama. Każdy ma swoją osobowość, nie bardzo przepadam za sztucznością w portretach. Najpiękniejsze są te zwykłe ujęcia, które mimo wszystko zapierają dech w piersiach. Kiedy patrzysz na modelkę / modela i fascynuje cię jego osobowość emanująca z oczu, mimiki, które są dla nich naturalne. Lubię ludzi, którzy przyciągają moją uwagę mimo że ich nie znam :D
Masz aparat, który kochasz nad życie i nie wymieniłabyś go na żaden inny?
Nie : D

Jakie jest Twoje największe marzenie związane z fotografią? Co najbardziej chciałabyś uwiecznić na zdjęciu?
Nie mam swojego Mount Everest jeśli chodzi o ambicje sfotografowania czegoś w ciągu mojego życia. Najbardziej zależy mi na osobowości i charakterze jeśli chodzi o moje ukochane portrety.
Czym oprócz fotografii interesujesz się jeszcze?
Haha, jest tego trochę! Ciągnie mnie do wielu różnych rzeczy m.in.: gra na gitarze, pianino. Zainteresowałam się modą już jakiś czas temu jednak to polegało na początku tylko na podpatrywaniu innych, co wyrobiło i nadal wyrabia moje postrzeganie tego świata szaf pełnych ciuchów, butów i dodatków. Czasem zajmuję się bardzo modnym ostatnio DIY. Lubię książki, szczególnie fantastykę; muzyka jak chyba dla każdego wiele dla mnie znaczy; uczę się też szycia na maszynie! Zdarza mi się coś narysować, głównie szkice ołówkowe i tak jak w przypadku zdjęć, które robię – są to w 90% portrety. Co do fotografii to będąc szczerą ostatnio wolę pozować do zdjęć w charakterze modelki niż być na miejscu fotografa. Stało się też kiedyś tak, że zaczęłam robić tatuaże.
Opowiedz coś o tatuażach które robisz.
Tatuaże jakie wykonuję zależą od ludzi, którzy do mnie przychodzą, to raczej oczywiste. Jako tatuażysta nie powinnam oceniać tego co inni chcą mieć na swoim ciele, ale najbardziej lubię te delikatne które robię kobietom.
Który tatuaż robiłaś pierwszy raz?
To akurat była poprawka tatuażu mojego kolegi :) Chodziło o poprawienie konturów i ponowne wypełnienie, było dosyć łatwo bo był to tribal na ramieniu.
Dlaczego akurat tatuaże?
Sama nie wiem, ktoś kiedyś powiedział że ‘z moimi zdolnościami plastycznymi ‘ powinnam spróbować. Więc jak już mam w naturze postanowiłam się za to zabrać, nie miałam nic do stracenia, a nauczyłam się nowości!
Najdziwniejsze miejsce jakie tatuowałaś?
Chyba palec u ręki. Choć najbardziej przerażało mnie gdy pierwszy raz robiłam tatuaż na nadgarstku! I to właśnie ten Twój :)
Jak zdefiniujesz słowo pasja? Czy jest ona według Ciebie potrzebna w życiu? Jeśli tak, to dlaczego?
Nie jestem dobra z definicji, mimo że na uczelni mam z tym styczność codziennie :) Jednak według mnie pasja jest jednym z najlepszych i ważniejszych motorów napędzających chęci do działania i kreatywność. Bez nowych pomysłów wpadamy w rutynę, więc pasja jest istotna, na pewno dla mnie. Dzięki temu mogę odkrywać nowe możliwości i nie żałuję, że czegoś nie spróbowałam. Zawsze można nauczyć się czegoś nowego i ciekawego kiedy nie ma się nic do stracenia a głowa jest pełna pomysłów. Na pewno są ludzie, którym nie jest to potrzebne. Ja już nie potrafię wyobrazić sobie życia bez jakichkolwiek zainteresowań.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz