wtorek, 20 listopada 2012

Czarna

Kolejna kobieta, której pasją jest szafiarstwo. Jej blog obserwuję już od dłuższego czasu. Można tam znaleźć dużo ciekawych rzeczy, można powiedzieć, że jest moja inspiracją do tego jak się ubierać, z reszty blogów jej lubię najbardziej:) Dzięki niej uratowałam swoje włosy przed totalną katastrofą. Jej stylizacje są klasyczne i kobiece. Najbardziej w zestawach Czarnej lubię to, że nie boi się kolorów i oczywiście jej buty, uwielbiam je! :) 

Poniżej wstawiam wywiad z Czarną, oraz kilka fotek:)

 Jak zaczęła się Twoja przygoda z szafiarstwem?
Moja przygoda pewnie zaczęła się podobnie ja u innych dziewczyn. Od bardzo dawna interesowałam się modą, zawsze chciałam wyróżniać się z tłumu i dobrze wyglądać. Czytałam różne czasopisma, które zawierały wątki o modzie, nowych trendach czy pokazach. Często też oglądałam programy telewizyjne z różnymi poradami. No i oczywiście przeglądałam mnóstwo blogów o takiej tematyce. W pewnym momencie pomyślałam, że warto by było spróbować swoich sił, a jeśli się nie uda to przecież zawsze można zrezygnować, ale jak widać do dzisiaj ta moja przygoda trwa! :)

 Jakie są Twoje ulubione marki ubrań?

Mam dwie ulubione marki jeśli chodzi o ubrania jest to H&M i Bershka, bo jeśli chodzi o obuwie i torebki to bardzo często kupuję je w sklepach internetowych. :)



 Gdzie najczęściej się ubierasz?

Jak wiadomo sieciówki w dzisiejszych czasach są ogólno dostępne i każdy z nich korzysta także i ja. Ale nie tylko uczęszczam do galerii handlowych, bo często chodzę na zakupy do zwykłych, prywatnych sklepików, które bardzo często mają ubrania pochodzące z Polski, Włoch czy Francji, a nie jak sieciówkowe z Chin. :)

Skąd bierzesz inspiracje i nowe pomysły?

Inspiracje naprawdę czerpie ze wszystkiego. Przede wszystkim z innych blogów, ale także z mojego otoczenia. Często inspirują mnie inni ludzie, których spotykam na ulicy, różne obrazy czy też pogoda. Bo przecież to od niej w dużej mierze zależy co na siebie włożymy. Nowe pomysły pewnie biorą się z inspiracji, nie potrafię tego tak wytłumaczyć. Po prostu mam już taki nawyk, że pomysły same wpadają mi do głowy. :)

Jak zdefiniujesz swój styl?

Klasyczny, elegancki, prosty, seksowny i mega kobiecy. :)

Co można znaleźć na Twoim blogu?

Mój blog traktuje jako pamiętnik, którym mogę dzielić się z innymi ludźmi. Każdy nowy post oparty jest na tekście i zdjęciach nowych stylizacji. W tekście bardzo często zawarte są moje refleksje dotyczące życia i ludzi. Często też opowiadam co u mnie słychać lub jak spędziłam dzień. Czasem dodaję notki dotyczące kosmetyków lub pielęgnacji włosów. Mój blog przede wszystki jest o tematyce modowej i staram się by był inspiracją dla innych. :)

Jak wygląda dzień z życia szafiarki?

Mogło by się wydawać, że jest usłany różami i całkowicie leniwy. Szafiarka to przede wszystkim normalna osoba, która jak każdy ma prawa i obowiązki. Chodzi do pracy czy szkoły (jak to jest w moim przypadku), zajmuje się i pomaga w domu. Spotyka się ze znajomi czy też chodzi na imprezy. Napewno nie może w tym dniu zabraknąć czasu na przegląd blogów, jeśli za dnia na to nie ma czasu to często są zarywane noce, by być na bieżąco. :)

Oprócz szafiarstwa, jest coś czym się interesujesz?

Szafiarstwo to moja główna pasja, ale prócz niej jest jeszcze kosmetologia i wizaż. Interesuje mnie stylizacja paznokci jak i idealny makijaż. Jestem kobietą, która chce zawsze dobrze i ładnie wyglądać. :)

Jak rozumiesz słowo pasja? Twierdzisz, że jest potrzebna w życiu?

Dla mnie pasja jest ogromnym zamiłowaniem do danej rzeczy, w którą wkładamy wiele energii i pracy by były widoczne tego efekty. Mimo, że nie zawsze udaje nam się coś osiągnać to dzięki tej pasji nie poddajemy się. :)
Uważam, że każdy człowiek powinien posiadać takowe zainteresowanie, a zwłaszcza dzieci i młodzi ludzie. Żyjemy w XXIw., w którym internet i telewizja są jedynym zainteresowaniem wielu ludzi. Dzięki pasji możemy się rozwijać, to ona bardzo często pozwala nam dążyć do wyznaczonych celów.

Jak na Twoją pasję reagują znajomi, rodzina?

Od mojej rodziny naprawdę mam ogromne wsparcie. Pomagają mi w prowadzeniu bloga, np. robią zdjęcia moich stylizacji, bo jak wiadomo samemu to raczej ciężko. Cieszą się razem ze mną z mojej pasji, moich małych czy większych sukcesów. Ze znajomymi to jest różnie. Jedni szczerzę mi gratulują, inni za plecami obgadują. Myślę, że większość mi po prostu zazdrości, że mam pomysł na siebie. Ale pomimo krytyki ja się nie poddaję, bo robię to co kocham. :)

Masz ubrania, które mają dla Ciebie jakąś szczególną wartość? Wspomnienia? Masz do niektórych sentymant? Jakie to ubrania?

Oczywiście, że są takie rzeczy. Napewno są to ubrania wyciągnięte z szafy mamy czy babci. Jest to strasznie miłe uczucie, gdy wyciąga się daną rzecz, a po chwili uświadamiasz sobie, że ona ma np. 30 czy 40 lat. Wtedy naprawdę dumnie w czymś się takim chodzi, tym bardziej, że wiele rzeczy z młodości mojej mamy jest teraz na topie. :)

Co możesz poradzić kobietom, które nie do końca są zadowolone ze swoich ''poczynać szafowych''?

Myślę, że odpowiednią alternatywą dla takich kobiet jest przeglądanie np. blogów szafiarskich, wszelkich czaspomis, które zawierają takową tematykę. Także warto jest się wybrać na zakupy z osobą szczerą do bólu, która naprawdę nam doradzi i powie czy w danej rzeczy dobrze wyglądamy. Uważam, że kobiety nie powinny się bać kolorów i  warto eksperymentować. :)

Czy twierdzisz, że ubrania wpływają na człowieka? Jego humor? Dodają pewności siebie? Poprawiają nastrój?

Zdecydowanie tak. Nie od dziś wiadomo, że kolory poprawiają człowiekowi humor. Jeśli ubierzemy się jak przysłowiowa 'szara myszka' wtopimy się w tłum i zostaniemy niezauważalni. Mi osobiście wysokie obcasy dodają pewności siebie, czuję się wtedy 100% kobietą. Warto szczególnie jesienią i zimą inwestować w intensywne kolory, które pozytywnie wpłyną na nasz nastrój. :)

Masz swoje ikony mody? 

Chyba każda szafiarka ma i ja także, są nimi: Kim Kardashian i jej siostra Kourtney Kardashian, Veronica Beckham, Coco Chanel, Christiana Laboutina, Mary-Kate i Ashley Olsen, Małgorzata Socha, Małgorzata Kożuchowska, Edyta Herbuś. 
  

Dziękuję za rozmowę.

Polecam też jej bloga na którym znajdziecie nie tylko stylizację, ale też kosmetyki, które testuje sama Czarna:))




 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz