piątek, 14 grudnia 2012

Adi Kowalski


Nareszcie jest! Długo oczekiwany post jak i przeze mnie, tak przez niektórych czytelników, oraz fanów zespołu Coffeina!:)  Przedstawiam Wam młodego, przystojnego, przebojowego i mega zdolnego mężczyznę. Adi Kowalski-lider zespołu Coffeina. Adiego miałam przyjemność poznać kilka dobrych lat temu, bardzo sympatyczny, specyficzny młody człowiek z oryginalnym podejściem do życia:)
Pomimo młodego wieku ma już wiele osiągnięć na swoim koncie i co najlepsze nie siada na laurach i idzie dalej. Mój własny ojciec widząc Go na jednym z festiwali powiedział: "O Nim jeszcze usłyszymy". Gdy ostatnio widział go w "kawa, czy herbata" chodził po domu i chwalił się, że to On wywróżył mu karierę:D
Typowy indywidualista. niezłomny, z ogromną ilością energii, oraz profesjonalnym obyciem scenicznym.
Poniżej przestawiam wywiad, gdzie możecie choć trochę bliżej poznać osobiście mojego ulubieńca:)


Jak zaczęła się twoja przygoda ze śpiewaniem?
No tak…zacznijmy od początku :) Zaczęło się od kościelnego „chórku” wtedy już walczyli i próbowali ujarzmić moja indywidualność.
Skąd bierzesz inspiracje?
Mnóstwo inspiracji jest wokół mnie… ale główna inspiracją są dla mnie Ludzie. Zachowania, charaktery, każdy z Nas jest inny i to jest fascynujące :)
Jak zdefiniujesz swój styl muzyczny?
Mix. Ciągle szukam, zmieniam, wynajduję… Nie chce się zaszufladkować.
Czy oprócz śpiewania grasz na jakimś instrumencie?
Był epizod szkoły muzycznej w moim życiu, jakaś gitara, lecz niestety ślad w raz ze szkoła po niej zaginął. Ale obecnie jestem  na etapie dużego zainteresowania pianinem ! Co z tego wyniknie sam na razie nie wiem !
Dlaczego śpiewasz? Co chcesz przekazać swoją    muzyką, występami?                                                   
A dlaczego oddychasz ? to pytanie jest dla mnie tak samo banalne jak to dlaczego śpiewasz:) dzięki temu żyje,oddycham, jestem. Co chcę przekazać? Chyba powiem tak wpadnij na koncert i znajdzie się odpowiedz na to pytanie.
Twój autorytet?
Rodzice.
Jak zaczęła się Twoja przygoda z COFFEINĄ?
Zadzwonili, przyjechałem do Bochni i od pierwszego spotkania wiedzieliśmy że będziemy razem tworzyć i grać ! Wspólne cele, marzenia i pewność że się uda ! 
Opowiedz Nam o śpiewaniu w Sound'n'Grace..
Życzę każdemu muzykowi/wokaliście takiej przygody muzycznej ! Koncerty, próby, wyjazdy, to taka 25 osobowa rodzina     z którą się ciężko rozstać  no ale  jak to w rodzinie jest lepiej i gorzej…finalnie to jest taki Rock and Roll w wersji Gospel ! alleluja i do przodu  !
Gdzie można Cię teraz usłyszeć?
Obecnie miedzy 3-6 rano w radiu Eska. A jeśli chodzi o koncerty to wszystkie informację można nabyć na profilu mojego zespołu COFFEINA.
Twoi ulubieni artyści, to?
Jest ich sporo….ale np. Seal, Sting, Jassie J, Beyonce….lista się nie kończy ;)
Jaki masz plany na przyszłość?
Mnóstwo ! kolejne projekty muzyczne, płyta solowa, płyta w duecie… Cieszę się że mam dopiero 20 lat !
Jak wygląda dzień z życia Adiego?:)
He He…każdy dzień jest praktycznie inny, takim porannym rytuałem jest kawa, prysznic i komputer . A reszta dnia? jest codziennie inna.
Oprócz śpiewania, jest coś czym się jeszcze interesujesz?
Moda wiem że to może mało męskie…ale to też sztuka którą się pasjonuje .
Jak rozumiesz słowo pasja? Twierdzisz,  że jest potrzebna w życiu?
Miłość to mój zamiennik J Jak ktoś nie ma pasji to jest nieszczęśliwy tak mi się wydaje…Każda pasja jest ważna, czy jest to muzyka, zbieranie znaczków nie ważne ! Miejmy cele i je realizujmy !
Jak na Twoja pasję reagują znajomi, rodzina?
Bardzo pozytywnie J wiedza że jestem trochę odklejony od rzeczywistości.
Twoje najszczególniejsze wyróżnienia, wygrane, sukcesy?
Były jakieś laury…ale na te główne jeszcze czekam !
Najlepsza przygoda życia związana ze śpiewaniem?
hmm…Była tak jedna ale jeśli sami nie zauważycie na pewnym nagraniu to ustalmy że jestem nudziarzem i nic się nie stało !
Dziękuję!:)
Thanx ! :)




 Photographer: Anna Powierża www.annapowierza.com
                                                                                      Make-up&Stylist: Karolina Trębacz
                                                                                      Production: Marta Pawlak / Verre Studio  www.verre.pl

Zapraszam Was serdecznie na fanpage zespołu:
https://www.facebook.com/COFFEINAzespol?fref=ts
 Oraz na stronę zespołu Cofferina:
http://www.coffeina.eu/

Najnowszy singiel Coffeiny możecie usłyszeć poniżej:

Nowy singiel Coffeiny w "Dzień dobry tvn":



                                     I moja ulubiona piosenka "W deszczu gwiazd":



Chciałabym serdecznie podziękować Adiemu za to, że poświęcił trochę czasu i zgodził się odpowiedzieć na pytania.

A jak Wam podoba się debiut młodego wokalisty?:)


1 komentarz: