czwartek, 4 kwietnia 2013

Ogłoszenia:D


Witajcie moi mili po dość długiej przerwie!:) Przepraszam Was strasznie za nią, zajęłam się poprzednim blogiem,a tego trochę zaniedbałam, ale to się zmieni!:))
Co nowego? Przede wszystkim to, że Naszą Małgosie MARGARET puszczają już w prawie wszystkich stacjach radiowych!:) 
A jej teledysk na yt zyskał ponad milion wyświetleń!:) Gratulujemy! I życzymy Małgosi wiele sukcesów  na drodze do kariery!:) 



Dzieje się, ojj dzieje u Naszych osób z pasją.
Następny jest Adi Kowalski!
O którym też niebawem usłyszymy:) Rozpoczął on solową karierę, i nagrywa teledysk do piosenki "Pamiętaj o mnie" Koniecznie śledźcie jego FAN PAGE na którym w najbliższym czasie o wszystkim opowie:))
Koniecznie także musicie obejrzeć ZAPOWIEDŹ pierwszego solowego dzieła!:))
Jestem z Adiego bardzo dumna i trzymam kciuki za solową karierę:) Teraz tylko czekać aż usłyszymy o nim w radiu i telewizji:))
Poniżej link do zapowiedzi klipu:))
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=NJ8ToTQA3O4 





A Jeszcze dziś popołudniu wywiad z jedną z Koszalińskich blogerek:)
http://sparkle-asleep.blogspot.com/ 
Zapraszam do czytania:))

Przypominam też o moim drugim-lifestylowym blogu, na którym opisuję to co mnie ciekawi, poruszam różne tematy, pokazuję swoją twórczość i inspiruję:))



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz